Velká redukce speciálů

29 Led
2014

Pomocí speciálů mohou majitelů restaurací, obchodů, sportovišť a dalších míst vhodných k využítí speciálů lákat zákazníky na Foursquare k návštěvě a nabídnout jim za to malou odměnu.

Na výběr bylo z několika druhů speciálů, kdy každý poskytoval jiné podmínky pro splnění:Foursquare - Special here

  • Flash (např. pro prvních 10 checknutých)
  • Swarm (za společný checkin určitého počtu (možno nastavit) lidí, kteří nejsou přátelé)
  • Friends (za společný checkin s (možno nastavit s kolika) přáteli)
  • Mayor (za majorství – nejvíce checkinů za posledních 60 dnů)
  • Check-in (za checkin)
  • Newbie (za první checkin)
  • Loyalty (za věrnost – počet checkinů možno nastavit)

Toto byla nabídka od jara 2011, kdy byly speciály spuštěny. Po 3 letech dochází ke zrušení 4 ze 7 speciálů, které podle obchodníků, kterých se Foursquare ptalo na využití, moc nevyužívají.

Od 1. února 2014 budou k dispozici jen 3 speciály:

  • Check-in
  • Newbie
  • Loyalty

Abyste mohli na venue využít speciálů, musíte nejdřív provést tzv. claim, kdy se stanete správcem venue.

Nahoru